معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

اینجا وبلاگیه برای معرفی چند تا از فیلم و سریالایی که ارزش دیدن دارند و باعث میشن از وقتتون لذت ببرین . حداقل هر هفته به این وبلاگ سر بزنید تا بهترین فیلم و سریال ها رو برای دیدن از دست ندید . امیدوارم از این بلاگ لذت ببرین و براتون مفید باشه .

طبقه بندی موضوعی

ساخت فصل جدید سریال هانیبال همچنان امکان پذیر است

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۵۲ ب.ظ

مدز میکلسن، بازیگر محبوب سریال هانیبال در مصاحبه ای با Collider درباره احتمال احیای این سریال صحبت کرد. در آن مصاحبه، میکلسن گفت که هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما او و بقیه بازیگران سریال مشتاق بازگشت به دنیای هانیبال هستند.

احتمال ساخت فصل جدید سریال هانیبال

میکلسن می گوید که او و بقیه کارکنان هانیبال از علاقه طرفداران به نمایش آگاه هستند و از آن بسیار سپاسگزار هستند.
او گفت هیچ بحث رسمی در مورد بازگرداندن هانیبال وجود نداشته است. اما این چیزی است که او و بقیه بازیگران به آن فکر می کنند.میکلسون گفت که شرایطی دارد که بازگشتش به دنیای هانیبال مانند فصل گذشته جذاب و خلاقانه باشد.
او همچنین گفت که مشتاقانه منتظر است تا با همبازی های سابق خود در هانیبال، از جمله برایانا براون و هیو دنسی، دوباره همبازی شود.
لازم به ذکر است که هنوز هیچ خبر قطعی دیگری منتشر نشده است اما مصاحبه مدز میکلسن نشان داد که سریال هانیبال احتمالا ادامه دارد. طرفداران این سریال پرطرفدار باید منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد آن باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی