معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

اینجا وبلاگیه برای معرفی چند تا از فیلم و سریالایی که ارزش دیدن دارند و باعث میشن از وقتتون لذت ببرین . حداقل هر هفته به این وبلاگ سر بزنید تا بهترین فیلم و سریال ها رو برای دیدن از دست ندید . امیدوارم از این بلاگ لذت ببرین و براتون مفید باشه .

طبقه بندی موضوعی

سریال جذاب و جنجالی حشاشین

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ

سریال «حشاشین» یا «آدمکش ها» محصول سال 2024 مصر، داستان تاریخی زندگی و وقایع «حسن صباح» بنیانگذار حکومت اسماعیلیان در ایران را روایت می کند.
این سریال با استقبال گسترده جوانان عرب مواجه شد. با این حال، همزمان واکنش‌ها و نگرانی‌هایی را در میان برخی از اعضای جنبش اخوان‌المسلمین و حامیان آن ایجاد کرد.
منتقدان این سریال این سریال را نقدی بر جریان می دانند چرا که سازندگان با نمایش گام های مذهبی و سیاسی «حسن صباح» به بررسی سیاست های اخوان المسلمین می پردازند.
با به تصویر کشیدن وقایع و اسرار تاریخی پیرامون فرقه حشاشین؛ این سریال مخاطب را به سفری جذاب به دل تاریخ می برد و ناگفته هایی از آن دوران را فاش می کند.

hashashin plot cast

سریال خارجی حشاشین داستان زندگی حسن صباح، فرمانده افسانه ای قلعه الموت را روایت می کند. در آن زمان حسن صباح رهبر گروه «حشاشین» بود که به قتل های خونین چهره های سرشناس شهرت داشت.
Assassins 2024 ماجراهای فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح را دنبال می کند که در قرن یازدهم پس از میلاد بر بخشی از ایران حکومت می کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران جنگ می کرد.
این سریال با روایت وقایع تاریخی و اسرار پیرامون جامعه هشاشین، بینندگان را به سفری جذاب به قلب تاریخ می برد و حقایق ناشناخته آن دوران را آشکار می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی