معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

اینجا وبلاگیه برای معرفی چند تا از فیلم و سریالایی که ارزش دیدن دارند و باعث میشن از وقتتون لذت ببرین . حداقل هر هفته به این وبلاگ سر بزنید تا بهترین فیلم و سریال ها رو برای دیدن از دست ندید . امیدوارم از این بلاگ لذت ببرین و براتون مفید باشه .

طبقه بندی موضوعی

بخوانیم در رابطه با مرحوم رضا داوود نژاد

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۱۵ ق.ظ

رضا داودنژاد (زاده 29 اردیبهشت 1359 - درگذشته 23 فروردین 1403) بازیگر ایرانی بود. وی فرزند علیرضا داودنژاد کارگردان و برادر زهرا داودنژاد بازیگر است. بازیگری را از شش سالگی با بازی در فیلم پدرش بپناه (1365) آغاز کرد و پس از 12 سال وقفه با فیلم مصاب شیرین (1377) با جدیت بیشتری ادامه داد.


رضا داودنژاد در 3 فروردین 1403 بر اثر عارضه عفونت خون بدنبال جراحی کبد درگذشت.


رضا داودنژاد در 18 اردیبهشت 1359 در تهران به دنیا آمد. پدرش علیرضا داودنژاد کارگردان است. او یک برادر کوچکتر به نام زهرا دارد که بازیگر است.

داودنژاد در سال ۱۳۹۵ با خزل بادی (خواهر عسل بادی) نامزد کرد و در سال ۱۳۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند.


در 18 دسامبر 2012 اعلام شد که داودنژاد در شیراز (در حین درمان پس از پیوند کبد) تحت عمل جراحی قرار گرفته است. او در سال 2011 تحت پیوند کبد قرار گرفت و در 25 دسامبر اعلام شد که به دلیل وخامت حالش به پیوند کبد دیگری نیاز دارد. وی گفت: پزشکان کبد دیگری را پیوند زدند زیرا خون در کبدم جمع شد و دردم بیشتر شد. در سال 1402 داودنژاد بیش از سه ماه در اصفهان به بیماری خون مبتلا شد و در بیمارستان تهران و سپس در شیراز «تحت نظر پزشکان» بستری شد. رضا داودنژاد در 3 فروردین 1403 در سن 43 سالگی درگذشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی