معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

اینجا وبلاگیه برای معرفی چند تا از فیلم و سریالایی که ارزش دیدن دارند و باعث میشن از وقتتون لذت ببرین . حداقل هر هفته به این وبلاگ سر بزنید تا بهترین فیلم و سریال ها رو برای دیدن از دست ندید . امیدوارم از این بلاگ لذت ببرین و براتون مفید باشه .

طبقه بندی موضوعی

معرفی و بررسی سریال پرطرفدار و جذاب نون خ 5

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ
نون خ نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز 1396 روی آنتن شبکه یک می رفت. «نون خ» در واقع مخفف نام شخصیت اصلی سریال است. سریال، نورالدین خانزاده. تاکنون 4 قسمت از این سریال در نوروز 1398، 1399، 1400 و 1402 از شبکه های یک و تماشا تولید و پخش شده است.
ساعت پخش نون خ جدید از شبکه یک / اسامی بازیگران

 

سریال نون-خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کرد استان کردستان و آذربایجان غربی مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استان کرمانشاه بهره برده‌اند.

سری جدید سریال نون خ از فردا 15 فروردین 1403 بعد از شب های قدر شروع می شود. این پنجمین فصل از سریال نون خ با داستان های نورالدین و دخترانش می باشد که حالت طنز دارد و مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده که می خواهند بدانند سریال نون خ ۵ کی پخش میشود. برای اطلاع از ساعت پخش نون خ جدید همراه مووی پلات باشید و اینجا کلیک کنید .

نون خ 5

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی