معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

اینجا وبلاگیه برای معرفی چند تا از فیلم و سریالایی که ارزش دیدن دارند و باعث میشن از وقتتون لذت ببرین . حداقل هر هفته به این وبلاگ سر بزنید تا بهترین فیلم و سریال ها رو برای دیدن از دست ندید . امیدوارم از این بلاگ لذت ببرین و براتون مفید باشه .

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

۲۷
آبان

تیزر رسمی سریال Ted منتشر شد

شبکه «پیکاک»، چندی پیش از تیزر رسمی سریال Ted رونمایی کرد. این مینی سریال، پیش‌درآمدی برای دو فیلم اصلی تد (2012 و 2015) خواهند بود.

«سث مک فارلن»، کارگردان و صداپیشه شخصیت تد در فیلم اصلی، به عنوان صداپیشه شخصیت مشابه در این سریال بازگشته است. همچنین، او، نویسنده، کارگردان و یکی از شریک‌های سریال نیز خواهد بود.

تیزر رسمی سریال Ted منتشر شد

پس از انتشار تیزر سریال Ted ، شبکه «پیکاک» اعلام کرد که این مجموعه، هفت قسمتی خواهد بود و در تاریخ 11 ژانویه 2023 (21 دی 1402) پخش می‌شود. «مکس بورکهولدر»، در نقش جان نوجوان در این فیلم هنرنمایی می‌کند؛ اما هنوز مشخص نیست که بازیگران دو فیلم اصلی برای این سریال بازخواهند گشت یا خیر؛ اما صداپیشه شخصیت «تد»، همان «سث مک فارلن» است.

عنوان نخستین قسمت این سریال، «Supersized» عنوان شده و هر قسمت آن، 30 دقیقه خواهد بود. در تیزر سریال تد ، ما دیدیم که داستان سریال در سال 1993 رخ خواهد داد. او در حال حاضر به همراه دوست صمیمی‌اش، جان بِنِت، یک نوجوان 16 ساله، در ماساچوست زندگی می‌کند. علاوه بر «جان» و «تد»، خانواده بِنِت نیز که شامل پدر جان «متی»، مادرش «سوزان»، و پسر عموی او «بلیر» می‌شود، در این فیلم حضور دارند.

«سث مک فارلن» علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کننده اجرایی، این سریال نیز است. از بایزگران این سریال نیز می‌توان به «آلانا اوباخ»، «اسکات گرایمز»، «مکس بورکهولدر» و «جورجیا ویگام» اشاره کرد. انتظار می‌رود که اطلاعات کلی درباره این سریال، با پخش تریلر Ted منتشر شود.

سریال Ted

۱۸
آبان

سریال Avatar: The Last Airbender پوستر جدید

به مانند انیمیشن Avatar: The Last Airbender، در لایو اکشن نتفلیکس نیز شاهد ماجراجویی‌های پسری به نام آنگ هستیم که از توانایی کنترل هوا در دنیایی جنگ‌زده بهره می‌برد. دنیایی که در آن ۴ عنصر آب، خاک، هوا و آتش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مسبب جنگی خانمان‌سوز میان مردم این سرزمین شده است.

حال نیز پوستر جدیدی از این لایو اکشن منتشر شده که شخصیت‌های اصلی داستان را به معرض نمایش گذاشته است.

در حالی که مجموعه تلویزیونی Avatar: The Last Airbender برای پخش در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند) برنامه شده، کمپانی پارامونت نیز مشغول ساخت انیمیشن سینمایی متفاوتی می‌باشد که سبب شده تا طرفداران آواتار روزهای هیجان‌انگیزی را در پیش رو داشته باشند.

پوستر جدید سریال Avatar: The Last Airbender منتشر شد

۱۷
آبان

انیمه attack on titan

داستان انیمه درباره شرایط انسان‌ها در قرن‌ها پیش است که توسط غول‌هایی به نام تایتان تا مرز نابودی پیش می‌روند. انسان‌های باقی‌مانده برای حفاظت از جان خود دیوارهای بلندی می‌سازند و به مدت ۱۰۰ سال درون این دیوارها در امنیت کامل به سر می‌برند. تا زمانی که یک تایتان غول آسا‌ (تایتان عظیم الجثه) از راه می‌رسد و دیوار را خراب می‌کند.

دو قسمت آخر فصل چهارم انیمیشن حمله به تایتان، دو قسمت ویژه‌ای بودند که در دهم سپتامبر و چهارم نوامبر (13 آبان) 2023 به نمایش درآمدند. شنبه سیزدهم آبان، به قدری استقبال از این انیمیشن زیاد بود که برای ساعاتی کاربران برای دسترسی به سایت کرانچی‌رول دچار مشکل شدند.

استقبال از قسمت پایانی انیمیشن Attack on Titan

از دست خارج شدن وب سایت کرانچی رول بعد از استقبال کاربران از قسمت آخر انیمیشن Attack on Titan رخ داد. کاربران برای ساعت‌ها نتوانستند به این سایت دسترسی داشته باشند. به‌طور مثال آن‌ها پس از تلاش برای دسترسی با پیام «Oops, something went wrong» مواجه شدند.

پیام «Oops, something went wrong» مواجه شدند.

استقبال از قسمت پایانی انیمیشن Attack on Titan

۰۸
آبان

لایو اکشن سفید برفی (Snow White)

تاریخ انتشار لایو اکشن سفید برفی

داستان کلاسیک سفید برفی و هفت کوتوله قرار است توسط والت دیزنی پیکچرز و به کارگردانی مارک وب به یک لایو اکشن جذاب تبدیل شود. برای اطلاع از آخرین جزئیات فیلم سفید برفی شامل تاریخ اکران، اسامی بازیگران و داستان فیلم همراه مگ تک باشید. همچنین عکس های جدیدی از لایو اکشن سفید برفی منتشر شده است که تقدیمتان می شود.

زمان انتشار Snow White دیزنی

تاریخ اکران لایو اکشن سفید برفی در ابتدا 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024) اعلام شده بود، اما در تاریخ 29 اکتبر 2023، شرکت دیزنی اعلام کرد که این فیلم با تأخیر یک ساله در تاریخ 1 فروردین 1401 (21 مارس 2025) اکران خواهد شد. علت به تعویق افتادن تاریخ اکران لایو اکشن سفید برفی مانند بسیاری آثار دیگر اعتصابات سراسری نویسندگان می باشد.

این فیلم توسط مارک وب کارگردانی شده و در آن، ریچل زگلر در نقش سفید برفی، گل گدوت در نقش ملکه شرور، اندرو برناپ در نقش جاناتان و مارتین کلبا در نقش Grumpy ایفای نقش می‌ کنند.

بازیگران لایو اکشن سفید برفی

ریچل زگلر بازیگر نقش سفید برفی

ریچل زگلر در لایو اکشن سفید برفی

گل گدوت بازیگر نقش ملکه شرور

گل گدوت در لایو اکشن سفید برفی

مارتین کلبا بازیگر نقش Grumpy

مارتین کلبا در لایو اکشن سفید برفی

جاش گاد بازیگر نقش Doc

اندرو برناپ بازیگر نقش جاناتان

پیتر دینکلیج بازیگر نقش Happy

دانیل هال بازیگر نقش Sneezy

بردلی ویتفورد بازیگر نقش Bashful

کوین هنچل بازیگر نقش Sleepy

نیکلاس برودی بازیگر نقش Doc

روب ریگل

امی کارتر

پیتر کاپالدی

داستان لایو اکشن سفید برفی

داستان لایو اکشن سفید برفی 2024 از داستان اصلی برادران گریم پیروی می کند، اما با برخی تغییرات کلیدی.

در این نسخه، سفید برفی یک دختر جوان لاتین است که در یک پادشاهی خیالی زندگی می کند. او توسط ملکه شرور، که خواهر ناتنی او است، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. ملکه شرور از آیینه سخنگو خود می شنود که سفید برفی زیباترین زن جهان است و از این رو دستور می دهد که او را بکشند.

شکارچی سفید برفی را به جنگل می برد، اما او را نمی کشد و به او می گوید که فرار کند. سفید برفی در یک خانه کوچک در جنگل پناه می گیرد، که متعلق به هفت کوتوله است. کوتوله ها از سفید برفی استقبال می کنند و به او اجازه می دهند با آنها زندگی کند.

ملکه شرور متوجه می شود که سفید برفی زنده است و از یک جادوگر کمک می گیرد تا یک سیب سمی بسازد. ملکه شرور خود را به شکل یک پیرزن زشت در می آورد و به خانه کوتوله ها می رود. او سیب سمی را به سفید برفی می دهد و او را می خورد.

سفید برفی به خوابی عمیق فرو می رود که فقط بوسه عشق واقعی می تواند او را از آن بیدار کند. جاناتان، یک جنگجوی جوان، به دنبال سفید برفی می رود و او را پیدا می کند. جاناتان عاشق سفید برفی می شود و او را می بوسد.

بوسه جاناتان سفید برفی را بیدار می کند و ملکه شرور شکست می خورد. سفید برفی و جاناتان با هم ازدواج می کنند و پادشاه و ملکه جدید پادشاهی می شوند.

عوامل لایو اکشن سفید برفی

اقتباس لایو اکشن سفید برفی توسط مارک وب (مرد عنکبوتی شگفت انگیز) با فیلمنامه ای از گرتا گرویگ (لیدی برد) نامزد جایزه اسکار و ارین کرسیدا ویلسون (دختری در قطار) کارگردانی خواهد شد. مارک پلات (La La Land) نامزد جایزه اسکار به همراه راسل آلن (پری دریایی کوچولو) تهیه کننده این فیلم و کالوم مک دوگال (مری پاپینز بازگشت) تهیه کننده اجرایی این فیلم هستند. مندی واکر (الویس) نامزد جایزه اسکار، فیلمبردار این فیلم است و شرکت مووینگ پیکچر جلوه های بصری آن را تهیه کرده است. ترانه سرایان برنده جایزه اسکار، بنج پاسک و جاستین پل (علاءالدین) قرار است آهنگ های اصلی جدیدی را برای سفید برفی بنویسند.

ویلسون در مصاحبه ای گفته است که او می خواست داستانی جدید و مدرن برای سفید برفی خلق کند. او گفت که می خواست سفید برفی را به عنوان یک قهرمان قدرتمند و مستقل به تصویر بکشد.

۰۸
آبان

دلیل ساخته نشدن فیلم Daredevil 2 مشخص شد

مارک استیون جانسون که کارگردانی فیلم Daredevil را بر عهده داشته است، از دلیل ساخته نشدن دنباله آن می‌گوید.

پیش از ان که کمپانی نتفلیکس دست به ساخت اقتباسی تلویزیونی از کمیک‌های دردویل با هنرنمایی چارلی کاکس بزند و طرفداران بسیاری را در سراسر جهان برای خود دست و پا نماید، در سال 2003 شاهد ساخته شدن فیلم Daredevil به کارگردانی مارک استیون جانسون بودیم. اثری که بن افلک را در قامت دردویل قرار داد و علی‌رغم بهره بردن از بودجه‌ای حدوداً 80 میلیون دلاری، تنها 179 میلیون دلار در سراسر جهان فروش رفت و با نقدهای بسیار تندی نیز روبرو شد.

با وجودی که در آن زمان هیچ دنباله‌ای برای فیلم Daredevil ساخته نشد اما در سال 2005 شاهد تولید و اکران فیلم Elektra (الکترا) با هنرنمایی جنیفر گارنر بودیم. اثری که به عنوان یک نسخه فرعی از دردویل به شمار می‌رفت اما با واکنش‌های به شدت منفی‌تری نسبت به ساخته سال 2003 روبرو شد و پرونده این فرنچایز را برای همیشه بست.

حال مارک استیون جانسون به مناسبت 20 سالگی اکران فیلم دردویل، از دلیل ساخته نشدن دنباله آن گفته است.

به گمان من برنامه چنین بود که باید فیلم Elektra اکران می‌شد و موفقیت این پروژه در نهایت می‌توانست به ساخت فیلم Daredevil 2 منتهی شود. با وجود این که کارگردانی این فیلم را من بر عهده نداشتم اما واکنش‌ها آن چیزی نبود که کمپانی مد نظر داشت و به همین دلیل تمامی برنامه‌ها کنار گذاشته شد.

مارک استیون جانسون همچنین فاش کرده که در دنباله فیلم دردویل قرار بوده تا شاهد رابطه عاطفی بین مت مورداک و کارن پیج باشیم. شخصیتی که در فیلم نخست با هنرنمایی الن پومئو حضور کوتاهی را به عمل آورده بود.

فیلم الکترا به کارگردانی راب بومن یک شکست کامل سینمایی در ژانر ابرقهرمانی بود. اثری آشفته و مضحکانه که با 43 میلیون دلار بودجه تنها 53 میلیون دلار در گیشه فروش داشت و به سرعت از یادها فراموش گشت. شرط ساخته شدن دنباله فیلم دردویل با موفقیت فیلم الکترا، تصمیم عجیبی بود که در نهایت نیز به کنار گذاشتن این مجموعه برای همیشه منجر شد.

در هر حال طرفداران این شخصیت در سال 2023 شاهد پخش سریال Daredevil از سوی سرویس دیزنی‌پلاس خواهند بود. اثری که انتظار می‌رود حال و هوایی همانند ساخته‌های نتفلیکس داشته باشد

۰۶
آبان

فیلم تلفن سیاه 2 | The Black Phone 2 

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2 (تلفن سیاه ۲) شرکت‌های Universal و Blumhouse مشخص شده است. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، این دنباله در تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۴ (۲۷ ژوئن ۲۰۲۵) روی پرده سینما می‌رود. هنوز جزئیاتی از داستان و بازیگرهای فیلم در دست نیست.

ایثن هاک، بازیگر فیلم Training Day (روز تعلیم)، میسون تامس، بازیگر سریال Walker (واکر)، مادلین مک‌گرو، بازیگر فیلم American Sniper (تک‌تیرانداز آمریکایی)، جرمی دیویس، بازیگر فیلم Saving Private Ryan (نجات سرباز رایان) و جیمز رانسون، بازیگر فیلم In a Valley of Violence (در دره خشونت) در فیلم تلفن سیاه بازی کردند.

فیلم فراطبیعی ترسناک The Black Phone داستان یک پسر بچه ۱۳ ساله خجالتی اما باهوش با نام فینی شاو را روایت می‌کند که توسط یک قاتل روانی ربوده می‌شود و در زیرزمینی دارای عایق صوتی گیر می‌افتد. وقتی تلفن ازکارافتاده‌ روی دیوار شروع به زنگ خوردن می‌کند، فینی متوجه می‌شود که می‌تواند صدای قربانیان قبلی قاتل را بشنود. آن‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا اطمینان حاصل کنند که آنچه برای آن‌ها اتفاق افتاده است، برای فینی رخ ندهد.

اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) سکان هدایت فیلم تلفن سیاه را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ آن را با کمک سی. رابرت کارگیل قلم زد. جیسون بلام، اسکات دریکسون و سی. رابرت کارگیل به‌عنوان تهیه‌کننده و جو هیل، کریستوفر اچ. وارنر و رایان تورک به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم فعالیت داشتند.

تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2

۰۵
آبان



زندگی درخشان من چند قسمت است؟

این سریال کره ای دارای 34 قسمت است. هر قسمت 1 ساعت و 17 دقیقه است.

اسامی بازیگران سریال زندگی درخشان من

سونگ هه کیو در نقش می را

گانگ دونگ وون در نقش ده سو

جو سونگ موک در نقش آئه روم

کیم سو جین در نقش خبرنگار کیم

بائک ایل سه اوب در نقش آقای جانگ

هو جون سوک در نقش سونگ چن

داستان سریال زندگی درخشان من

داستان سریال زندگی درخشان من

زن و شوهر جوانی در سن 17 سالگی یک فرزند پسر زیبا به دنیا می آورند اما فرزند آن ها به یک نقص ژنتیکی به نام سندرم Progeria مبتلا است. این نقص باعث می شود در سن کودکی ظاهری پیر داشته باشد. نام پسر آن ها A-Reum است. وقتی A-Reum به سن 17 سالگی می رسد شبیه پیرمردها به نظر می رسد، او عاشق دختری هم سن خود می شود ….

۰۵
آبان

 

رابی رایان فیلمبردار « Poor Things» در مصاحبه‌ای تأیید کرد که فیلم AND با بازی اما استون و کارگردانی لانتیموس در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.
“این یک فیلم بسیار بسیار هیجان انگیز است. سه داستان وجود دارد و با “Poor Things ” بسیار متفاوت است. یورگوس این را با افتیمیس نوشته است که او همچنین ” The Killing of A Sacred Deer” را نوشته است.
همچنین به گفته رایان این فیلم در حالی ساخته شده است که “Poor Things” در مراحل پایانی تنظیمات VFX بود. ” تولید خیلی طول کشید. خصوصا به دلیل برخورد به دوره بیماری کووید. اما پنجره ای برای فیلمبرداری داشتیم که کار را انجام دادیم.
طبق اخبار تولید فیلم AND با بازی اما استون در دسامبر گذشته به پایان رسید. برخی از فیلم‌های استون و جسی پلمونس در همان ماه به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

فیلم AND با بازی اما استون
جزئیات طرح مخفی نگه داشته شده است. با این حال لانتیموس در مصاحبه ای با کلی ریچارد در سال 2020 به فیلمنامه اشاره کرد. این در اصل یک فیلم گلچین است. استون، ویلم دفو، مارگارت کوالی و جسی پلمونس از بازیگران این فیلم می‌باشند.
هانگ چاو بازیگر «AND» در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست WTF مارک مارون بود که در آن فاش کرد که فیلم Lanthimos شامل سه داستان جداگانه است که در آن هر بازیگر نقش متفاوتی را در هر داستان بازی می‌کند.
تمامی بازیگران نامبرده به جز پلمونس در فیلم « Poor Things» هم بازی کردند.

 

منبع خبر : lughme.ir