معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

اینجا وبلاگیه برای معرفی چند تا از فیلم و سریالایی که ارزش دیدن دارند و باعث میشن از وقتتون لذت ببرین . حداقل هر هفته به این وبلاگ سر بزنید تا بهترین فیلم و سریال ها رو برای دیدن از دست ندید . امیدوارم از این بلاگ لذت ببرین و براتون مفید باشه .

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

۱۱
آذر

سباستین استن ، بازیگر نقش سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول، به تازگی برای غیرعادی‌ترین نقش دوران حرفه‌ای خود قرارداد بسته است.

سباستین استن نقش دونالد ترامپ جوان را در یک فیلم سینمایی بازی می‌کند

چندی پیش اعلام شده بود که فیلم دونالد ترامپ ، بازیگرانی همچون «جرمی استرانگ» و «ماریا باکالووا» دارد و حالا با اضافه شدن «استن»، لیست بازیگران اصلی فیلم تکمیل شده و «علی عباسی» نیز فیلم را کارگردانی می‌کند.
داستان فیلم دانشجو ، درباره قدرت و جاه‌طلبی در دنیای فساد و فریب آمریکا و شخصیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آیالت متحده آمریکا در دهه‌های 70 و 80 میلادی است. این فیلم نشان می‌دهد که او چگونه در طول سلسله‌ای از وقایعی که در آمریکا رخ می‌دهد به قدرت می‌رسد. «گابریل شرمن»، نویسنده کتاب «The Loudest Voice in the Room»، مسئول نوشتن فیلمنامه فیلم The Student خواهد بود. تولید این فیلم در اوایل سال 2024 آغاز می‌شود.
«استن» امسال برای بازی در نقش «تامی لی» در فیلم بیوگرافی پم و تامی (Pam & Tommy) نامزدی جایزه گلدن گلاب را کسب کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش «باکی بارنز»، یا همان سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود.

سباستین استن

۱۱
آذر

شب گذشته، استودیوی «برادران وارنر» (Warner Bros. Pictures) از پوستر جدید فیلم Joker: Folie à Deux رونمایی کرد. این فیلم، موردانتظارترین اثر سال آینده این شرکت است.فیلم Joker 2 که با عنوان Joker: Folie à Deux نیز شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) توسط کمپانی «Warner Bros. Pictures» اکران شود.

پوستر جدید فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد

در پوستر فیلم Joker: Folie à Deux شما تصویر لبخند جوکر را تماشا می‌کنید که روی دندان‌هایش به زبان اسپانیولی نوشته شده «Coringuei» که به معنی جوکر است. در اطراف این پوستر، نوشته‌های «Ha Ha Ha» قرار داده شده که به خنده‌های جوکر اشاره دارد. از آنجایی که عنوان این فیلم به صورت اسپانیایی نوشته شده و «جنون برای دو نفر» نام دارد، می‌توان گفت که می‌توانیم منتظر یک اثر هیجان‌انگیز و در عین حال موزیکال و غمگین نیز باشیم؛ اما اینکه نوشته اسپانیایی دندان جوکر به چه معناست، هنوز مشخص نیست.
پوستر جدید فیلم Joker: Folie à Deux
فیلم جوکر 2 که توسط «تاد فیلیپس» کارگردانی شده، سال آینده اکران خواهد شد. این فیلم، دنباله فیلم جوکر (2019) است و «واکین فینیکس» در آن نقش «جوکر» و «لیدی گاگا» نقش «هارلی کوئین» را ایفا خواهند کرد.
این فیلم توسط استودیوی «برادران وارنر پیکچرز» و «استودیو دی‌سی» تولید شده و سال آینده اکران می‌شود. علاوه بر «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا»، بازگرانی همچون «زازی بیتز»، «برندان گلیسون»، «کاترین کینر»، «جیکوب لوفلند» و «هری لاوتی» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۱۰
آذر

چندی پیش، سرویس استریم «نتفلیکس» تأیید کرد که انیمیشن Leo به پربیننده‌ترین انیمیشنی که تاکنون اکران کرده است تبدیل شده و بسیاری حضور آدام سندلر را دلیل اصلی این رکوردشکنی می‌دانند.

در کنار انتشار انیمیشن لیو ، مسابقه Squid Game: The Challenge نیز توانست 20.1 میلیون بیننده را در هفته ابتدایی خود جذب کند و به پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی نتفلیکس در بریتانیا تبدیل شد.

تبدیل شدن انیمیشن Leo به پربیننده‌ترین انیمیشن تاریخ نتفلیکس

انیمیشن سینمایی لیو با صداپیشگی بازیگر مشهور، «آدام سندلر»، به پربیننده‌ترین انیمیشن بلند تاریخ نتفلیکس در هفته اول انتشار آن تبدیل شد. این کمپانی اعلام کرد که انیمیشن لیو توانست در هفته اول اکران خود، 34,6 میلیون بیننده را جذب خود کند و بالاتر از فیلم The Killer «دیوید فینچر» قرار گرفته که در سومین هفته پخش خود 8,8 میلیون بیننده را داشت.
تبدیل شدن فیلم Leo به پربیننده‌ ترین انیمیشن تاریخ نتفلیکس
در این فیلم کمدی موزیکال، «آدام سندلر» نقش یک مارمولک 74 ساله به نام لئو را بازی می‌کند که همراه با یک لاک‌پشت (بیل بر)، در یک کلاس درس در فلوریدا گیر می‌افتند. وقتی لئو متوجه می‌شود که تنها یک سال دیگر زنده خواهد بود، برای تجربه زندگی خارج از کلاس، نقشه‌ای را برای فرار می‌کشد.
از دیگر صداپیشگان این فیلم می‌توان به «سیسیلی استرانگ»، «جیسون الکساندر»، «سیدی سندلر»، «سانی سندلر»، «راب اشنایدر»، «جو کوی»، «جکی سندلر»، «هایدی گاردنر»، «رابرت اسمیگل»، «نیک سواردسون»، «استفانی شو» و «نیکلاس تورتورو» اشاره کرد.